Share | 
 

 Rzuty kostką

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
Admin
Admin
Liczba postów : 92
Join date : 19/05/2018
avatar
Obowiązują przy:
- naprawie przedmiotów
- dziabdzianiu mutka na mięsko
- rozkładaniu starych kombinezonów/broni na części zamienne
- leczenie ran
- wycena stanu kradzionego/znalezionego przedmiotu
- sprawdzenie czy mięso z mutka jest zainfekowane
^ mają odciążyć MG, gracze sami rzucają, mogą w wątku z drugą osobą, trzecią, czwartą - czemu nie! Chodzi o to, że w takiej fabule nie ma mg.
Części zamienne z broni mogą być użyte tylko do naprawy tego samego typu broni, np. strzelba nie może służyć do naprawy karabinu

Stan przedmiotów:
1-6 - słaby
7-16 - średni
17-20 - factory new |:
Broń spada o jeden poziom stanu co 5 użyć. Broń w dobrym stanie się nie zacina, w średnim - tak, w słabym - oj tak, tak.
Kombinezon spada o 1 co... Rozpracuję to.

Wszystkie rzuty na naprawianie, leczenie, rozwalanie itd wymagają posiadania sprzętu adekwatnego do czynności

Przy akcjach z mg korzystanie z kostek jest dobrowolne, bo nie każdy lubi

Rzuty odbywają się obowiązkowo w przeznaczonym do tego temacie, dział w którym ten temat jest ma wyłączoną edycję postów, chytre czitery

brak umiejki - 40% na powodzenie
I poz - 60%
II - 65%
III - 70%
IV - 75%
V - 80%

rzuty k20? k100 dziko?
w sensie, np oczka 1-8 to powodzenie dla braku umiejki, 9-20 to tam chuj
i tak dalej
Ta rozpiska niby dla rzutów, ale niekostkowy mg powinien się nią jakoś sugerować
(: terminy. Jak gagatek bez zapowiedzi się nie wyrobi w terminie, to postać zareagowała za późno i mniejsza szansa, że jej wyszło, przynajmniej ja mam zamiar tak karać.
Powrót do góry Go down
http://zone.forumpolish.com
 
Rzuty kostką
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Zone :: Pozostałe-
Wymiana Bannerami