Share | 
 

 Szelma

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
Szelma
Najemnik
Liczba postów : 50
Join date : 13/09/2018
avatar
PisanieTemat: Szelma
INFORMACJE PODSTAWOWE
Znane miano: Szelma
Wiek: 32 (wygląda na jakieś 28)
Frakcja: Najemnicy
Ranga: Najemnik
Doświadczenie: Stalker
Wzrost i waga: 190 cm, 80 kg
Znaki charakterystyczne: Akcent oraz znajdujący się na przedramieniu tatuaż Cthulhu, którego macki zawijają się aż po nadgarstek, wystając spod mankietów marynarki, czy gumki munduru


PREDYSPOZYCJE

Umiejętności
Zawsze się trochę kłamie [4] - Raz półsłówka, czasem się coś przemilczy, innym razem rzuca obrzydliwym fałszem prosto w twarz. Szelma jak to szelma kłamie raz częściej, raz rzadziej, w każdym razie całkiem nieźle mu to wychodzi.
Hamerykański strzelec (Pistolety maszynowe) [4] - Już na Dużej Ziemi pruło się do tarcz na strzelnicach i zwierzaków na łowach. Potem kilka kursów za grube pliki dolarów, nieco czasu na ćwiczenia i mamy nowego Rambo, tyle, że z mniejszym magazynkiem.
Zwinny skubaniec [4] - Wspinaczka to prosta sprawa, póki nie ma dużego obciążenia; skradanie się to bułka z masłem, póki ktoś czujny nie obserwuje, a zwinne paluszki przydają się nie tylko w boju. Takiemu to dobrze, póki się nie naciągnie lub czegoś nie skręci.
Pomoc przedmedyczna [1] - Z Ojczulkiem nie było przebacz. Każdy w domu musiał wiedzieć to i owo. Paul zapamiętał jednak tylko owo, ale robi dobrą minę do złej gry.
Padawan Preppersa [2] - Od skończenia szkoły średniej Paul wiedział po której stronie drzewa rośnie mech, jak rozbić obóz nad powierzchnią ziemi, czym odfiltrować wodę i jak przyrządzić zwierzynę. W Zonie jednak nastał czas zweryfikowania zdobytej wiedzy, bowiem Ona zbyt pewnych siebie nie lubi.


Słabości:
Bariera językowa - Paul niestety zawsze będzie już wyróżniał się akcentem Jankesa.  W kilka miesięcy podszkolił się w ruskim na ile tylko mógł i idzie mu to nawet nie najgorzej. Gorzej, gdy do rozmowy wchodzą Ukraińcy, Białorusini, Polacy i reszta tego plebsu. Na szczęście w Zonie kilka podstawowych komend jak Stój! Padnij! Uciekaj! Bandosy! Mutki! szybko można przyswoić w wielu językach, więc jakoś się żyje.
Wyższość - Nie tyle kwestia wzrostu, co przeświadczenie, że jest się najważniejszym. Paul nie potrzebuje sławy, czy atencji innych osób, ale zawsze stawia się oraz swe cele ponad innymi ludźmi mając ich jako narzędzia, czy zwierzaki. Często nadaje poznanym osobom ksywki niezależnie od tego czy oraz jakie już mają. Nie ulituje się nad kimś jeśli nie przyniesie to wymiernej korzyści, a będzie narażać go na szkodę.
Misja - Nasz wesołek w pewnym sensie popełnił samobójstwo dobrowolnie wchodząc do Zony. Wszystko, by odzyskać jedynego krewnego. Stąd też będzie robił, co tylko może, by odnaleźć brata, a później wyrwać ich obu poza Kordon.

Odniesione rany:
Nie stwierdzono

Choroby:
Nie stwierdzono

Znane języki:
- Rodzimy angielski
- Ruski na średnio zaawansowanym poziomie
- Parę prostych zwrotów po Białorusku, Ukraińsku, czy Polsku

Wiedza o Zonie:
Mutanty:
- Ślepy pies
- Mięsacz

Anomalie:
- Spalacz
- Spalony puch (fabularnie)
- Elektra (fabularnie)

CHRONOLOGIA

SUGESTIE DLA MG

Powrót do góry Go down
 
Szelma
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
To the North :: Informatory-
Wymiana Bannerami



aegyoNorthland HighschoolAbsitOmenHogwartDreamBlackButlerBleach OtherWorldDragon Ball New Generation Rebornover-undertaleVampire KnightVampire Kingdom