Share | 
 

 Propozycje nowych przedmiotów, mutantów i anomalii

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
Strona 1 z 2 1, 2  Next
Czarny Stalker
Admin
Liczba postów : 305
Join date : 19/05/2018
avatar
Stały rozwój jest ważny, a ten temat ma na celu właśnie umożliwienie użytkownikom wkład w rozwijanie się forum. Poniżej znajduje się spis formularzy do zgłoszeń propozycji nowych przedmiotów oraz zjawisk w Zonie.
UWAGA - DODAWANIE OBRAZKÓW JEST OBOWIĄZKOWE

BROŃ
Kod:
[b]Nazwa:[/b]
[b]Cena:[/b]
[b]Wygląd:[/b]
[b]Opis:[/b]
[b]Dodatki:[/b]
[b]Typ:[/b]
[b]Pojemność magazynka:[/b]
[b]Kaliber:[/b]

wyjaśnienia:
Nazwa: Może być fikcyjna.
Cena: Przypominam, że zachodnia broń powinna być droższa od rosyjskiej.
Wygląd: Link do obrazka przedstawiającego broń.
Opis: Opis broni, w którym należy umieścić informacje na jej temat.
Dodatki: Typu możliwość zamontowania granatnika, celownika, latarki taktycznej.
Typ: Jeden z dostępnych na forum.
Pojemność magazynka: Dotyczy tylko broni palnej.
Kaliber: Dotyczy tylko broni palnej.

KOMBINEZONY
Kod:
[b]Nazwa:[/b]
[b]Cena:[/b]
[b]Wygląd:[/b]
[b]Opis:[/b]
[b]Właściwości:[/b]
[u]Nakładka kuloodporna:[/u]
[u]Odporność na elektryczność:[/u]
[u]Odporność na temperatury:[/u]
[u]Ochrona psioniczna:[/u]
[u]Ochrona przed promieniowaniem:[/u]
[b]Dodatkowe:[/b]

wyjaśnienia:
Nazwa:
Cena: Wyznacznikami powinny być poziomy właściwości oraz dodatki. Im wyższe, tym rzadsze i droższe.
Wygląd: link do obrazka.
Opis: Opis kombinezonu.
Właściwości:
We wszystkich poniższych: niska/średnia/wysoka.
Nakładka kuloodporna:
Odporność na elektryczność:
Odporność na temperatury:
Ochrona psioniczna:
Ochrona przed promieniowaniem:
Dodatkowe: np. noktowizja.

ZMUTOWANE ZWIERZĘTA
Kod:

[b]Nazwa:[/b]
[b]Wygląd:[/b]
[b]Opis:[/b]
[b]Umiejętności:[/b]
[b]Słabości:[/b]
[b]Łup:[/b]
[b]Występowanie:[/b]
[b]Liczebność:[/b]
[b]Poziom:[/b]

wyjaśnienia:
Nazwa: Nazwa mutanta.
Wygląd: Link do obrazka, który go przedstawia.
Opis: Opis zachowań, wyglądu, zwyczajów itd.
Umiejętności: Do trzech.
Słabości: Minimum dwie.
Łup: Możliwe do zdobycia części ciała oraz ich właściwości.
Występowanie: Gdzie w Zonie można się na niego natknąć?
Liczebność: Bardzo mała/mała/średnia/duża/bardzo duża.
Poziom: Łatwy/średni/wysoki/śmiertelny

ZMUTOWANE ROŚLINY
Kod:
[b]Nazwa:[/b]
[b]Wygląd:[/b]
[b]Opis:[/b]
[b]Właściwości:[/b]
[b]Łup:[/b]
[b]Występowanie:[/b]
[b]Liczebność:[/b]
[b]Poziom:[/b]

wyjaśnienia:
Nazwa:
Wygląd: Link do obrazka.
Opis: Opis rośliny.
Właściwości: Do 3 właściwości.
Łup: Co można z nich pozyskać?
Występowanie: Gdzie w Zonie rosną?
Liczebność: Ile ich jest?
Poziom: Łatwy/średni/wysoki/śmiertelny
Powrót do góry Go down
Gość
Gość
Nazwa: FN FNC
Rzadkość: Dosyć rzadka broń
Wygląd: https://cdn6.bigcommerce.com/s-jekapo/products/976/images/9433/VAS_1845__83256.1512589770.400.380.JPG?c=2
Opis: Następca słynnego FN FAL-a, FN FNC to konstrukcja już nieco nowocześniejsza i na nowocześniejszy nabój. Używany przez armię Belgii oraz Szwecji, sprawdził się już w trakcie wojny w Afganistanie i kilku innych konfliktach
Dodatki: chwyt przedni, kolimator, celownik optyczny, granatnik podwieszany, celownik laserowy, latarka taktyczna
Typ: Karabin automatyczny/szturmowy
Pojemność magazynka: 30 naboi
Kaliber: 5.56


Nazwa: Pistolet TT
Rzadkość: Powszechny
Wygląd: http://lskb.pl/lskb/wp-content/uploads/2015/05/Polski-TT.jpg
Opis: Pistolet Tokariewa, stworzony na potrzeby Armii Czerwonej w 1930 roku. Miał zastąpić przestarzałego Nagana, ale... Cóż. Pistolet ten na pewno spełnia swoją rolę, ale w porównaniu do swoich rywali z krajów "zgniłego zachodu" nadaje się raczej jako bumerang, niż pistolet.
Dodatki: Brak
Typ: Pistolet
Pojemność magazynka: 8 naboi
Kaliber: 7.62 x 25 mm

Nazwa: L85 Endeavour
Rzadkość: Względnie rzadki
Wygląd: https://www.fire-support.co.uk/controlpanel/shoppics/FS-AEG-L85-CUST.JPG
Opis: L85 to brytyjski karabinek automatyczny, który miał na celu zastąpienie starszych modeli. Co mu się udało. Jest to porządny karabinek i spełnia swoją funkcję, choć niektórzy narzekają na układ bullpup i jego niezawodność.
Dodatki: celownik laserowy, latarka taktyczna, chwyt przedni
Typ: karabin automatyczny/szturmowy
Pojemność magazynka: 30 naboi
Kaliber: 5.56 mm

Nazwa: M16A3
Rzadkość: Raczej powszechny
Wygląd: https://s3.amazonaws.com/mgm-content/sites/armslist/uploads/posts/2016/09/16/5905253_01_new_colt_m16a3_ar15_640.jpg
Opis: Karabin armii amerykańskiej, mający swoje początki jeszcze w Wojnie w Wietnamie. Swoją względną zawodność nadrabia możliwością szerokiego dostosowania, a także wygodą użytkowania i celnością.
Dodatki: Chwyt przedni, podwieszany granatnik, latarka taktyczna, celownik laserowy, celownik optyczny, kolimator
Typ: karabin automatyczny/szturmowy
Pojemność magazynka: 30 naboi
Kaliber: 5.56 mm

Nazwa: AK 47
Rzadkość: Powszechny
Wygląd: https://www.thecable.ng/wp-content/uploads/2018/04/AK47-653x365.png
Opis: Znany, słynny i kochany Automat Kałasznikowa. Wrzucisz go do błota? Nic mu się nie stanie. Przejdzie po nim batalion żołnierzy? Będzie strzelać jak nowy. Ot, AK 47.
Dodatki: Celownik optyczny, kolimator, podwieszany granatnik
Typ: karabin automatyczny/szturmowy
Pojemność magazynka: 30 naboi
Kaliber: 7.62

Nazwa: AK 74
Rzadkość: Powszechny
Wygląd: https://www.joefirearms.com/wp-content/uploads/2017/04/pix929532475.jpg
Opis: Ulepszona wersja AK 47, już na nieco inny nabój i później też - z bakielitowym łożem. Do teraz podstawowy karabin armii rosyjskiej.
Dodatki: Celownik optyczny, kolimator, podwieszany granatnik
Typ: karabin szturmowy/automatyczny
Pojemność magazynka: 30 naboi
Kaliber: 5.45 mm

Nazwa: AKSU 74
Rzadkość: Powszechny
Wygląd: https://rusmil.net/forum/uploads/sprzet_aks74_manual/aks_man_07.jpg
Opis: Mocno pomniejszona wersja AK 74, zaprojektowana dla załóg pojazdów i artylerii. O ile wszystko działa tak jak w AK 74 i jest dobrze, to... Cóż, pozostał ten sam odrzut, który obniża celność broni.
Dodatki: Celownik optyczny, kolimator, chwyt przedni
Typ: karabin automatyczny/szturmowy
Pojemność magazynka: 30 naboi
Kaliber: 5.45 mm
Powrót do góry Go down
Hink
Liczba postów : 10
Join date : 08/08/2018
avatar
1. NIE MAMY DETEKTORÓW ARTEFAKTÓW
2. Mam wrażenie, że kombinezony na chwilę obecną są często niezwykle mocne lub przynajmniej uniwersalne. Skupię się na dwóch, które najmocniej rzucają mi się w oczy.

Kombinezon Beryl jest jak dla mnie wyjątkowo dobrym/bezpiecznym wyborem. Oferuje wysoką ochronę przez pociskami i średnią przed innymi zagrożeniami jakie niesie zona czyli anomaliami i promieniowaniem. Tymczasem fabuła gier (tak wiem mamy własną, no ale jednak) jasno sugeruje, że to kombinezon wojskowy oferujący wysoką ochronę przed ostrzałem, ale słabą przed anomaliami. Podobny zarzut wysunąłbym wobec wielu innych kombinezonów, zwyczajnie wydają mi się zbyt uniwersalne. Uniwersalne kombinezony w grze to jak dla mnie Świt, który jest idealnie przeciętny, jak sama nazwa wskazuje Uniwersalna Ochrona Powinności i Strażnik z frakcji Wolność. Reszta tak pi razy drzwi ma swoją specjalizację, która odbija się na innych aspektach.

Aha i Powiew Wolności z wysoką kuloodpornością zupełnie mi nie gra. Nie powinien to  być kombinezon lekki, dobry na anomalie i manewry, a słaby na wszystko inne? W gruncie rzeczy Wolnościowcy mają sprzęt stworzony do siedzenia na dystans i manewru, nie do brania strzałów na klatę.

Moje propozycje.

Nazwa: Strażnik Wolności
Rzadkość: Rzadki, dostępny wyłącznie u handlarza Wolności
Cena: Około 16 tysięcy?
Wygląd:
Opis: Nowszy i cięższy kuzyn Powiewu, stworzony z myślą o bardziej stacjonarnych członkach frakcji Wolności. Nie gwarantuje lekkości ruchów i mobilności jakie cechują Powiew, ale wynagradza to większą odpornością na obrażenia i poprawioną ochronę przed promieniowaniem psionicznym. Ponadto występuje w zestawie z hełmem taktycznym z zintegrowaną maską przeciwgazową.
Właściwości:
Nakładka kuloodporna: średnia
Odporność na elektryczność: wysoka
Odporność na temperatury: średnia
Odporność chemiczna: średnia
Ochrona psioniczna: średnia
Ochrona przed promieniowaniem: wysoka
Dodatkowe:
Ma trzy pojemniki na artefakty.
Powrót do góry Go down
Szczeniak
Likwidator
Liczba postów : 136
Join date : 21/05/2018
avatar
1. O detektorach wiem, ale myślę nad jakąś opcją, która zakładałaby użycie ich mechanicznie. W sensie - jeśli jest ich kilka typów i te droższe są lepsze od tańszych, to powinny praktycznie się czymś różnić poza możliwością napisania "o, postać widzi, że tu jest artefakt". Chyba że wydzielić je tak i traktować bardziej jako wskazówki przy ocenie przez MG aniżeli faktycznie odzwierciedlać w kostkach czy czymś innym:

A. Podstawowy detektor jest tani i tylko wydaje dźwięk (jak detektor Echo), kiedy wykrywa artefakt. Nie naprowadza bezpośrednio na niego, ale daje znać, że coś jest.
B. Bardziej zaawansowany to coś na wzór detektora Niedźwiedź, ma już ekranik, który pokazuje punkcik-artefakt. Postać widzi dokładną lokalizację, więc może na przykład sprowokować anomalię do "wypchnięcia" artefaktu, ale dalej samej anomalii nie wyminie, o ile nie ma farta.
C. Pokazuje i artefakt i anomalie na ekranie (jak Swaróg z Zewu), w efekcie postać może wymijać anomalie i dobrać się do artefaktu.

Jest jeszcze opcja, żeby one podwyższały szansę na znalezienie lepszych artów, ale coś mi tu nie pasuje. Bo co jeśli postać potrzebuje tańszego artefaktu? I zakłóci to ideę rzadkości. Mam na myśli, że póki co można to, na jaki artefakt się trafi, rozpisać małą proporcją, adekwatną do rzutu K6:
1-3 - tani
4-5 - średni
6 - drogi

Byłbym wdzięczny za głos w tej sprawie.


2. Kombinezony: opierałem się o dane z wiki, dokładniej o statystyki z Cienia Czarnobyla. Możemy je obniżyć. Ale starałem się dopasowywać procenty do takiej reguły:
0% - brak
Do 30% - niska
Do 50% - średnia
Do 70% - wysoka
Powyżej 70% - bardzo wysoka.
Mój błąd, że takiej rozpiski nie ma w temacie. :C
Ale! Jeżeli mimo to dalej uważasz, że coś jest nie tak, proponuj na co mam zmieniać. @@ Bo fakt faktem, masz rację.

Wasze propozycje przechodzą, postaram się je dodać przez noc albo jutro (jeśli wyjdzie, że mój toster za bardzo płonie).

+ Jakby ktoś miał wątpliwości czy męczył go niepokój w tej sprawie - ogarniam też noże (i inną broń typu siekiera, maczeta, tasak itd) i granaty. <:
Powrót do góry Go down
Stanislaw Bodrow
Doradca
Liczba postów : 32
Join date : 09/08/2018
1. Detektory:
W grach artefakty były niewidzialne i nie dało się ich podnieść do momentu wyciągnięcia detektora. W grze miało to jakiś sens, w "rzeczywistości" nie bardzo. A co gdyby detektory artefaktów zmienić w detektory anomalii działające na tej samej zasadzie - im lepszy detektor, tym skuteczniej ostrzega przed niebezpieczeństwem.

2. Kombinezony:
Moim zdaniem Hink ma rację. Droższe kombinezony powinny być bardziej wyspecjalizowane. Jeżeli każdy kombinezon będzie miał swoje wady i zalety, sprawi to że podczas sesji w drużynach graczy będą kształtować się specjalizacje, a w przypadku gdy ktoś woli działać sam - zapotrzebowanie na kilka kombinezonów do różnych zadań sprawi, że będzie miał na co odkładać pieniądze.
Powrót do góry Go down
Ważniak
Pułkownik
Liczba postów : 15
Join date : 08/08/2018
1. Zawsze można podzielić artefakty na "tiery", dla przykładu 3 i dodać 3 detektory. Jak nietrudno się domyślić wtedy najgorszy detektor wykrywałby artefakty poziomu 1, kolejny 1 i 2 itd. Zapobiegałoby to pozyskiwaniu najlepszych artefaktów na samym początku.

2. Tutaj poprę Bodrowa i Hinka. Specialize, adapt, overcome.
Powrót do góry Go down
Szczeniak
Likwidator
Liczba postów : 136
Join date : 21/05/2018
avatar
1. Dla mnie robi sens opcja Ważniaka tak w sumie.

2. To coś ogarnę, ale jakby co propozycjami nie pogardzę.

I mała poprawka.
Ogórku - pierwszy obrazek jest za mały. 400x150 pikseli to minimum. M16A3 ma jakość ziemniaka.
Hink - poszukałbyś obrazka?

Gdyby ktoś chciał dodawać broń (naprawdę, to skuteczniejsze od marudzenia że nie ma tego a tego modelu, zwłaszcza że kiedy tylko mogę to biegam i poprawiam rzeczy na forum), to do wzoru naniosłem poprawkę. Zamiast "Rzadkości" jest cena. Błąd wynikał z tego, że broń miała być wcześniej podzielona nie na typy a na rzadkość, którą i tak reguluje cena.
Powrót do góry Go down
Gość
Gość
Do zwykłych przedmiotów:

Nazwa: Pistolet sygnałowy
Ilość: 1 sztuka
Cena:  5500 RU
Inne: Ładowany nabojami pojedynczo, bezpośrednio do lufy po jej odchyleniu.

Nazwa: Amunicja sygnałowa - świetlna
Ilość: 10 sztuk w opakowaniu
Cena: 290 RU
Inne: Do użycia wyłącznie z pistoletem sygnałowym. Kolor do wyboru przy zakupie.

Nazwa: Amunicja sygnałowa - dźwiękowa
Ilość: 10 sztuk w opakowaniu
Cena: 290 RU
Inne: Do użycia wyłącznie z pistoletem sygnałowym. Rodzaj (huk lub gwizd) do wyboru przy zakupie.

Nazwa: Flara (łuczywo)
Ilość: 1 sztuka
Cena: 390 RU
Inne: Czas palenia: do 5 postów. Kolor do wyboru.
Powrót do góry Go down
Heretyk
Kapelan
Liczba postów : 63
Join date : 24/08/2018
avatar
Spoiler:
Nazwa: Tłumik
Cena: 600 Rubli
Wygląd:
Opis: Urządzenie wylotowe montowane na końcu lufy. Jego zadaniem jest ostudzenie gazów wylotowych i znaczące zmniejszenie głośności wystrzału z broni palnej. Sprzedawany jest razem ze złączką pasującą do lufy.
Typ: Dodatek do pistoletów, pistoletów maszynowych, karabinów szturmowych i karabinów snajperskich
Kaliber: Uniwersalny

Nazwa: Celownik PSO-1
Cena: 2000 Rubli
Wygląd:
Opis: Standardowy celownik Układu Warszawskiego pasujący do montażu "Jaskółczy Ogon" broni ZSRR. Ma czterokrotne przybliżenie.
Typ: Dodatek do radzieckiej broni

Nazwa: Kolimator
Cena: 1000 Rubli
Wygląd:
Opis: Celownik o zazwyczaj zerowym powiększeniu i niewielkich rozmiarach. Jego zadaniem jest ułatwienie walki na bliski dystans.
Typ: Dodatek

Nazwa: Celownik SUSAT
Cena: 2500 Rubli
Wygląd:
Opis: Celownik o powiększeniu 4x będący w Zonie NATOwskim odpowiednikiem PSO-1 ze względu na zastosowanie. Ułatwia celowanie na średni dystans.
Typ: Dodatek do NATOwskiej broni

Nazwa: Granatnik podwieszany GP-25 Kostyer
Cena: 4200 Rubli
Wygląd:
Opis: Radziecki granatnik podlufowy na amunicję 40mm
Typ: Dodatek, Broń
Pojemność magazynka: 1 (w granatniku)
Kaliber: 40mm (VOG-25, VOG-25P) granaty bezłuskowe

Nazwa: Granatnik podwieszany M203
Cena: 5000 Rubli
Wygląd:
Opis: NATOwski granatnik podlufowy na amunicję 40mm
Typ: Dodatek, Broń
Pojemność magazynka: 1 (w granatniku)
Kaliber: 40mm

Nazwa: 40x46 mm SR
Cena: 900 Rubli
Wygląd:
Opis: Amunicja do NATOwskiego granatnika
Typ: Amunicja
Kaliber: 40mm

Nazwa: VOG-25
Cena: 800 Rubli
Wygląd:(z lewej)
Opis: Granat do radzieckiego granatnika. Po uderzeniu w ziemię podskakuje na około 1m.
Typ: Amunicja
Kaliber: 40mm

Nazwa: VOG-25P
Cena: 800 Rubli
Wygląd:(z prawej)
Opis: Granat do radzieckiego granatnika. Zapalnik działa z niewielkim opóźnieniem
Typ: Amunicja
Kaliber: 40mm

(O nabojach do granatników nie wiem wiele, wziąłem z wiki STALKERa)

Nazwa: Celownik laserowy
Cena: 800 Rubli
Wygląd:
Opis: Celownik wspomaga użytkownika w celowaniu "z biodra" i umożliwia szybsze celowanie. Jego wadą jest widoczna kropka, która łatwo może zdradzić pozycję użytkownika.
Typ: Dodatek

___________________
Przekleństwem czy błogosławieństwem jest brak snów...
Mówiony #7a7a7a
Powrót do góry Go down
Heretyk
Kapelan
Liczba postów : 63
Join date : 24/08/2018
avatar
Tych jeszcze brakowało z tego co patrzyłem w temacie zasobów handlarzy.

Spoiler:
Nazwa: Latarka taktyczna
Cena: 600 Rubli
Wygląd:
Opis: Niewielka latarka montowana na broni. Pomaga operować w ciemnych pomieszczeniach, jest jednak doskonale widoczna z zewnątrz. Wymaga baterii. Czas świecenia na jednym akumulatorze - 50 postów osoby korzystającej.
Typ: Dodatek do broni

Nazwa: Bateria do latarki taktycznej
Cena: 300 Rubli
Wygląd:
Opis: Bateria do latarki taktycznej. Czas świecenia - 50 postów korzystającego
Typ: Bateria

Nazwa: Dwójnóg
Cena: 1300 Rubli
Wygląd:
Opis: Regulowany dwójnóg montowany pod lufą karabinu dający stabilne oparcie przy prowadzeniu ognia.
Typ: Dodatek do broni długiej (karabiny snajperskie, wsparcia, wyborowe i szturmowe)

Nazwa: Luneta o dużym przybliżeniu
Cena: 9500 Rubli
Wygląd:
Opis: Celownik optyczny do karabinu snajperskiego umożliwiający prowadzenie celnego ognia na dalekie dystanse. Rzadko spotykany, skomplikowany i drogi sprzęt. Zwykle posiada regulowane przybliżenie, od około 8x.
Typ: Dodatek do broni snajperskiej

___________________
Przekleństwem czy błogosławieństwem jest brak snów...
Mówiony #7a7a7a
Powrót do góry Go down
Sponsored content
Powrót do góry Go down
 
Propozycje nowych przedmiotów, mutantów i anomalii
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 2Strona 1 z 2 1, 2  Next

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Zone :: Tablica ogłoszeń :: Ogłoszenia :: Techniczne-
Wymiana Bannerami



aegyoNorthland HighschoolAbsitOmenHogwartDreamBlackButlerBleach OtherWorldDragon Ball New Generation Rebornover-undertaleVampire KnightVampire Kingdom