Share | 
 

 Azalia Jegorjewna Morozowa

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
Gość
Gość
INFORMACJE PODSTAWOWE
Znane miano: Seven, Siem, Azalia
Wiek: 24 lata
Frakcja: Wolność
Ranga: Złota Rączka
Doświadczenie: Stalker
Wzrost i waga: 177/70
Znaki charakterystyczne: Wzrost, rude włosy, prawdopodobnie właśnie krzyczy

PREDYSPOZYCJE
Umiejętności
- Mechanik (4) - swoje robi, a uczyła się długo. Potrafi naprawić, a przynajmniej zdiagnozować usterkę w większości pojazdów. Oczywiście im większe i rzadziej spotykane, tym większy problem, ale kto powiedział, że w razie potrzeby nie może odwalić fuszerki?
- Walka wręcz (3) - za dużo się bije, żeby nic z tego nie wyciągać. Co prawda w konfrontacji z zombie taka walka potrafi być dość głupim posunięciem, ale żeby szybko spacyfikować kogoś nieuzbrojonego się nada, dopóki nie radzi sobie lepiej od niej.
- Broń palna: pistolety automatyczne (1) - pomimo sporej awersji do broni palnej, podstaw musiała się nauczyć. Nie było innego wyjścia. Nie jest zbyt celna i prędzej naprawi pistolet, niż z niego strzeli, ale dopóki ktoś stoi tyłem lub jest wyjątkowo zielony w tych sprawach, może dać radę.
- Złota rączka (5) - potrafi naprawić ruskie żelazko. I wiele innych, niewątpliwie ruskich, przedmiotów użytkowych. Jeżeli to nie jest osiągnięcie, co to jest? Daje sobie radę z większością rzeczy, które wpadają w jej ręce. Im starsze, tym gorzej jej idzie. Chociaż z najnowszymi też nie zawsze jest oswojona, ale zazwyczaj coś wymyśli. W końcu jeśli coś wygląda głupio, ale działa, to wcale nie jest głupie, a tutaj nikt się specjalnie o bezpieczeństwo i higienę pracy nie czepia.
- Pierwsza pomoc (2) - albo i druga, ale każda kolejna już się nie nada. RKO? Opatrywanie ran? Usztywnianie złamań? Proszę bardzo! Ale lepiej nie ufać jej jak lekarzowi.
Słabości:
- Awersja do broni - niezależnie od tego, czy jest to broń biała, czy palna, Azalia nieprędko sobie z nią poradzi. Nie lubi z niej korzystać, więc nawet nie próbuje się uczyć.
- Łatwo ją zdenerwować - a zdenerwowana Siódemka zdecydowanie nie myśli racjonalnie.
- Bardzo ostra gdy chodzi o pracę - gdy z kimś pracuje, robi się niesamowicie krytyczna, traci większość poczucia humoru i ogólnie ciężko z nią wytrzymać.
- Brak instynktu samozachowawczego - nie wie, kiedy ma się zamknąć, nie wie, kiedy ma się wycofać. Ogólnie to nie wie.
- Słaby słuch - co tu dużo mówić, jest przygłucha. Szanse na to, że kogoś zauważy zanim dojdzie do sytuacji, w której przynajmniej jedna osoba będzie musiała krzyknąć są tak niewielkie, że praktycznie zerowe.
- Siedem - czym innym, niż słabością można nazwać obsesję Siódemki na punkcie...cóż, siódemki? Jest w stanie wyrzucić sześć cennych przedmiotów, jeśli nie może mieć siedmiu. A to tylko jedna z wielu dziwnych i przede wszystkim problematycznych sytuacji.
Odniesione rany:
--
Choroby:
--
CHRONOLOGIA
--
SUGESTIE DLA MG
Wszystko, o co proszę to mało szczegółowe opisy w razie potrzeby.
Powrót do góry Go down
 
Azalia Jegorjewna Morozowa
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
To the North :: Bar :: Cmentarzysko :: Archiwum postaci :: Dodatki do postaci-
Wymiana Bannerami



aegyoNorthland HighschoolAbsitOmenHogwartDreamBlackButlerBleach OtherWorldDragon Ball New Generation Rebornover-undertaleVampire KnightVampire Kingdom